wtorek, 25 kwietnia 2017

Tak?

http://www.msn.com/pl-pl/zdrowie/nasze-zdrowie/prze%c5%82om-w-badaniach-nad-stwardnieniem-rozsianym-naukowcy-odkryli-przyczyn%c4%99-choroby/ar-BBAefRB?li=BBr5MK7&ocid=iehp
Znowu jakiś przełom ,tylko co to dla oznacza ? Może już nie osobiście dla mnie ale dla tych co nie daj Boże zachorują .Może im będzie lepiej .

Wczoraj Antek ze szkoły nie wrócił normalnie jak zwykle autobusem  ale ok ,spokojnie pewnie na UKS poszedł .Tak pomyśleliśmy .Za chwilę dzwoni telefon :
- cześć ,Antek prosił Kubę żeby poprosił mnie ,żebym zadzwoniła do ciebie i przekazała ,że Antek pojechał do kolegi ,tylko zapomniał się zapytać .
Szczęka mi opadła .Szybko telefon  do mamy kolegi Antka -a w międzyczasie ciśnienie mi rosło -
-cześć ,prawdopodobnie Antek jest u was?
-cześć ,właśnie widzę ,że wchodzą na podwórze .😃
- daj mi go szybko .
-Antek mama
-co Ty zrobiłeś ,jak mogłeś!!!!!!!??????👹
On najspokojniej w świecie -a zapomniałam ci powiedzieć 😁ale wszystko załatwiłem ,wiesz gdzie jestem 😁(dumny z siebie)
- ja obiecuję kupię sobie pistolet i będę strzelać !!!!!! 😂😂😏😏jak długo jeszcze mam to wytrzymać 😵😵
Emil go przywiózł jak od okulisty wracał .Nie wchodził do domu tak się bał ,ja już na prawdę nie miałam siły na niego krzyczeć ,a powiedziałam sobie- na kolanach będzie mnie przepraszał!!
Tylko upomnieliśmy go ,że  już nigdy ale to nigdy tego nie rób !!!!!!!!!

Wychować dzieci to wieeeeeeelka sztuka ,nawet jak ma się troje i przecież nie które sytuacje się powtarzają ,a i tak nie wiemy jak się zachować ,co zrobić ,co mówić .Później gdy emocje opadną ,decyzję którą podjęliśmy uznajemy całkiem nie adekwatną do sytuacji .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz