wtorek, 16 stycznia 2018

DORWAŁAM ,😜

Cześć wszystkim dorwałam na chwilkę się do internetu ,😃 Długo nie mogę siedzieć ,odpiszę na komentarze później ,ok😉.
Chciałam coś napisać żeby nie wyjść z wprawy ,no i żebyście nie zapomnieli o mnie😉.
Rok zaczął się źle ,ale powinnam być do tego przyzwyczajona ,dzieje się tak już od jakiegoś czasu .Ponoć co się źle zaczyna dobrze się kończy ! Nie wierzę już w to powiedzenie.U mnie zły początek oznacza  też zły koniec .
Wspomnę tylko jeden rok gdy po ciężkim rzucie wróciłam ze szpitala ,zmarła na sm moja koleżanka ,ja rozpoczęłam rehabilitację po której miało być lepiej ,a było ...gorzej ,i znów szpital i zmarła moja druga koleżanka .Ja już prawie nie chodząca ,pół roku przerwy nowy rzut ,rehabilitacja i koniec roku ,rzut ,szpital,sterydy i .........lepiej już milczeć .😢
Ile można się podnosić ,ja zawsze wstaję ,otrzepuję kurz i ..upadam znów ,więc znów wstaję i ...😞
Oj tam ,nie po to dorwałam internet żeby narzekać !!!!!!!!!

Gramy z Antkiem w milionerów:
Antek : pytanie za 500zł - kto powiedział te słowa "milcz albo powiedz co jest lepsze od milczenia"
Pitagoras lub Talez z Miletu (nie wiem czy taki był ale dobra)
- pewnie Pitagoras ,bo tego drugiego nie znam chyba ,że masz jeszcze jakiś?
-nie ale dobrze ,masz 500,teraz gwarantowany 1000 :jak mówisz na kota?
-eee no bez jaj to jest za proste ,za 500 jakiś Talerz ,a tu ? wiadomo ,nie chcę żadnych podpowiedzi -MENDA i czasami MENDA POSPOLITA !!!!!!
-dobrze !!!!!😃 masz gwarantowany 1000 co z nim zrobisz ?
-jak co !? WYDAM !!!!!!!!!😜

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz