wtorek, 10 kwietnia 2018

PAPAPA😍😍😍

Witam Was !
Uważam ,nie,nie uważam ,tak powinnam zrobić .Muszę Wam przekazać ,że zawieszam pisanie bloga ,na jak długo? nie wiem !
Nie mam Wam do przekazania nic dobrego ,a pisanie i narzekanie to nie ,nie chcę . .Ostatnio dzieje się źle i ...nie wiem jak pisać .Nie chcę i nie mogę .To trudne dla mnie ,bo czytaliście czy się podobało ,? Osądzicie sami .Mam nadzieję ,że zapamiętacie Kaśkę ,nie z tego powodu ,że chora ,biedna i .w ogóle ,tylko , że ....fajna .
Przepraszam jak kogoś uraziłam ,coś nie tak napisałam lub nie napisałam ,może zdania były źle sformułowane hahaha .Na pewno były nie dopowiedzenia ,ktoś inaczej odczytał moje intencje ale pisaniem nie wszystko można przekazać ,choć prawdziwi pisarze to potrafią ,ja nie . Pisarzem nie byłam i nie będę .
Nie kasuję bloga ,bo co jeśli będę chciała wrócić ? Drugi raz nie poradzę sobie ,raczej , z tym wszystkim .
Myślałam o tym długo i robię to z taką dozą nieśmiałości 😀.

POZDRAWIAM WSZYSTKICH ,DZIĘKUJĘ ,ŻE BYLIŚCIE I PROSZĘ PAMIĘTAJCIE
,ŻE KTOŚ TAKI BYŁ
PA😍

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz