wtorek, 3 kwietnia 2018

święta się skończyły ,czas ponarzekać

Po świętach ,jak zwykle obżarta do granic ,rozleniwiona do niemożliwości i wściekła 😠.Polityka przy stole powinna być zabroniona ustawowo !.Ona tylko poróżni ,wrogami stają się najbliżsi ,a najgorsi są ci którzy nie potrafią się opanować i nie przekonują tylko karzą wierzyć w to co oni .!WRRRRR 😠a mi jak ktoś coś karze to już na pewno tego nie zrobię ,a raczej pewne ,że zrobię ale odwrotnie .

Dostałam przed świętami (raczej sama chciałam ) szczotkę do wycierania kurzy ,taka jestem z niej zadowolona ,że mąż zrobił mi taki sprzęcik 😁co bym zawsze ją miała pod ręką 😂
  


A tak w ogóle chodzę coraz gorzej ,męczę się nawet jak mam dać krok ,nogi podnieść na schody ............ciężko ,łazienka wzywa i tu też się nie zmienia ,przeczulica nie odpuszcza ,spać w nocy nie mogę ,z mową jest też nie najlepiej . Jeszcze urzędy nam życie utrudniają ,nie ma miesiąca ,żeby czegoś nie wymyślili . Trzeba pamiętać o wszystkim ,bo jak ty zapomnisz to "oni" na pewno nie przypomną ! TRZEBA IM PRZYPOMNIEĆ ,ŻE ŻYJESZ . Jak żyjesz -wychodzą z tego założenia ,chyba - to złożysz wniosek , a jak cię "nie ma" to ...co to ich obchodzi !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz