poniedziałek, 18 lutego 2019

https://www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci/katarzyna_karczmarek_2794.html


Katarzyna Karczmarek
Witam, nazywam się Katarzyna Anna Karczmarek mam 43 lata. Jestem żoną i matką trójki dzieci. Zaczęłam chorować w 2008 roku, ale nikt nie mógł stwierdzić co mi jest. W 2011r. powiedziano, że choruję na SM- stwardnienie rozsiane. Załamałam się ale rodzina i przyjaciele mi pomogli.
SM to ciężka, droga i nieuleczalna choroba. I tu jest problem. SM się na mnie uparło, a ja jej nie chcę! Chodzę przy pomocy chodzika, a na dalsze wyjazdy jeżdżę na wózku inwalidzkim. Ośmielam się prosić Was o pomoc finansową. Sama nie jestem w stanie sprostać tej chorobie. Renta wystarcza mi na skromne życie, a o lekach nie ma już mowy.
BŁAGAM, POMÓŻCIE MI!
Przekazując 1% podatku Fundacji Avalon z dopiskiem Karczmarek, 2794 pomagacie mi Państwo w codziennym funkcjonowaniu i w walce z chorobą.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz