niedziela, 26 czerwca 2016

TO NIE MOŻLIWE !!Przewidziałam wynik meczów ,tak,tak meczów !
Pierwszy Polska-Szwajcaria ,powiedziałam ,że będą karne i wygramy ! Polska -Rosja ,że przegramy (niestety).
Ale ,że drużyna naszego syna wygra to już nie .Wygrali 3-1 !Wszyscy byli pod wrażeniem gry chłopaków i gratulowali im .Grali na głównym stadionie ,więc sprężyli się ,a oglądały ich największe ryby klubu .To jeszcze podnosiło rangę spotkania .
Wczoraj była taka wichura ,że drzewa połamane .Światło wyłączyli na 3 minuty przed końcem dogrywki .Mąż szybko pobiegł do samochodu i w radiu wysłuchał mecz do końca .Ja telefon do syna i mówił mi jak ,i co jest .No super ,po prooostu super się zakończyło !
Zacznę grać w lotka ,choć moja największa wygrana jak dotąd to 20 zł. ,może teraz się zmieni .?
 Jak coś wygram to kupię teściowej leżak bo marzy o nim ,a mojej mamie wynajmę fachowca ,żeby zrobił jej dach .Wczoraj dzwoniła,że ją zalało .A nam......naprawię samochód .
Tylko poczuję się lepiej bo na razie jest kiepsko :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz