środa, 22 czerwca 2016

Wygraliśmy ! Fajnie ,powiem szczerze miałam obawy czy wyjdziemy z grupy .Udało się ,gramy dalej .Jestem jednak człowiekiem małej wiary ! :(
Była u mnie moja masażystka-rehabilitantka ,no i nie może mną się zająć teraz , muszę czekać do połowy lipca dopiero wtedy będzie mogła .Teraz studia ,nowi pacjenci . Zostaje mi na razie rowerek stacjonarny bo na mój trzykołowy nadworny rower nie mam jeszcze siły .W tamtym roku jeździłam nim do jesieni ,a w tym...
Muszę zabrać się za moją wątrobę   bo wyniki badań -prób wątrobowych są znacznie przekroczone .Zwłaszcza GGTP ,aż 6-krotnie .Dieta ,zero alkoholu ,na razie essentiale forte za 2 tygodnie powtórka badań i pewnie inne leczenie ,może USG . Od wyników zależy czy dostanę jeszcze lek .Dlatego to bardzo ważne !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz