poniedziałek, 11 grudnia 2017

mimo i pomimo trzymam się

Nadal tak
 nie mam załatwionej renty (a załatwiamy ,jeździmy ,dzwonimy ), nie mamy to znaczy teraz mamy ale więcej nie mamy jak mamy prąd 
, problemy z moim zdrowiem  znów bolało mnie gardło głowa ,dziś już lepiej jeszcze trochę chrypy , a niedługo szpital .Szybko muszę wyzdrowieć , podobno wyniki krwi w miarę (mama dzwoniła jeszcze wzięła od pani doktor skierowanie do szpitala ) .
Przez  tydzień były problemy z prądem ,przewróciłabym się i wściekła dzwoniłam do elektrowni ,no bo jak mam funkcjonować jak ciemno zimno ,a ja chora . 
Wyszła nie miła sprawa w szkole Antka . 
Był czas ,że bałam się odbierać telefon , bo ciągle złe wiadomości .
Miałam myśl ,ażeby zakończyć pisanie  . 
Do tego zepsuł mi się chodzik i wylądowałam na wózku .
Chora ,na wózku ,bez kasy ,próbuję ale coś podcina mi cały czas "skrzydła".

Robimy ,ozdoby na święta .Jest źle ale trzeba robić by zapomnieć ,choć na chwilkę .



Antka nowe hobby układa puzzle 3d na razie ma 1





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz