poniedziałek, 4 grudnia 2017

Jaka to epoka???????????

Od piątku nie rozpieszcza nas pogoda .Tak sypie ,że linie zrywa albo tak obciąża druty elektryczne (no nie wiem jak to prawidłowo nazwać) i są ciągłe braki w przesyłaniu prądu .A dziś prąd jest nie zbędny do funkcjonowania ,my od piątku żyjemy jak w epoce kamienia łupanego .Nie ma prądu to nie ma i internetu ,i to jest olaboga nie możliwe .Jak żyć ??
Tak to włączam komputer i internet jest ,a tak bida ,bida .Co tu robić?
W piątek (jeszcze raz )oprócz prądu ,internetu nie było ......zapałek ,żeby podpalić choćby gaz .Jadłam zimny bigos !!!!!!!!!!!
Później pół dnia spędziłam w toalecie😒
Emil to już chciał mi przynieść kocyk albo kołdrę do spania tyle czasu tam spędziłam 😀
Znalezione obrazy dla zapytania gdy zabraknie internetu jak w epoce kamieniaOgnia też nie mieliśmy czym rozpalić😭

Byłam w Mińsku wczoraj tralala 😁,dostałam burę od dzieci i męża : pewnie zamknij się w domu i płacz ,no tak, przecież ty jedna na wózku jeździsz !!!!!!!
 Pojechałam serce waliło mi jak młot ,bo to niedziela i do tego przed świętami ,pełno ludzi ,na pewno ktoś znajomy będzie .Nie myliłam się ludzi na prawdę było pełno (ale co się dziwić niedziela najlepszy dzień na zakupy) ,znajomi też byli .Pogadaliśmy ,zdziwili się ale jakoś tragedii nie było ,przeżyłam 😌
A co tam w  sklepach ? Oj jo joj panie i mydło, i powidło ,brać ,wybierać i przebierać  ! (oczywiście jak kasa jest _) Ja oglądałam ale za wiele z pozycji wózka nie widziałam .

Najlepiej w łazience załatwiłam odżywkę do włosów ,a najbardziej Emila .Odżywka wypadła mi z moich zgrabnych rączek😉 rozbryznęła się po całej łazience
-akurat nie miałem co robić ,położyłem się z nudów i taki jestem szczęśliwy ,że pamiętałaś o mnie .Leżeć ! o nie ja lubię robotę!!!!~!😬😣😒😒
-😓😓😭


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz