pi膮tek, 22 grudnia 2017

馃懜 | 馃槧

Podobny obraz


                                                         

                    Dla mojej kochanej siostrzyczki Ewy 馃挅馃挅馃挅馃槏馃懜馃懜






A poza urodzinami Ewy dzie艅 bardzo wku****y nic nie mog臋 znale藕膰 ,wszystko zjad艂a "amba"馃槈 i 艂adowark臋 do telefonu (musz臋 zadzwoni膰 i to szybko ),i zmywacz do paznokci (do miasta jad臋 musz臋 jako艣 wygl膮da膰), i internetu nie by艂o ( to znaczy kabel si臋 wypi膮艂 ,a ja 艣lepa nie widzia艂am )  ,kawa nie dobra ,nie wyspa艂am si臋 , i w og贸le wkurza mnie wszystko ,a na fejsbooku to b臋dzie udany dzie艅 ,to b臋dzie wspania艂y dzie艅 i tak dalej ~!
Dopiero si臋 zacz膮艂 ,a a mam go dosy膰 !!!!!!!馃槧馃槧
Nie m贸wcie do mnie teraz !

Zdj臋cie u偶ytkownika Agnieszka Koscielska.


Jeszcze telefon pipa , - jak ja ci臋 pipn臋 馃槧




Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz