piątek, 3 listopada 2017

🤣🤦‍♀️🔇

-co tam się dzieje ???
-nic ,mama śpiewa 😂
buhaha 😂😂😂😂
Dali mi zakaz na głośne śpiewanie !!!!😒
To będę cicho "śpiewać"ale nie obiecuję ,mogę się zapomnieć i wtedy wszelakie😉zakazy nie będą obowiązywać .😜

Miałam dziś "kupe" 😉 telefonów gadałam ,śmiałam się ,pożaliłam i wysłuchałam żali .Umówionych mam kilka spotkań (oczywiście u mnie ) .A poza tym głowa mi pęka ,źle się czuję .W nocy zrobiłam pobudkę wszystkim ,chciało mi się wymiotować ,kręciło mi się w głowie i nogi odmówiły posłuszeństwa .Siedziałam nad miską i się "męczyłam".Nie wiem czy to wirus czy te kroplówki tak działają ,mam czarne myśli .Jeszcze mi garnek spadł z chodzika prosto na nogę ,tak się darłam i słałam "zaklęcia"😏,że Emil na dworze słyszał .

Uczymy się grać na flecie 😂😂Nie wytrzymam ,co to jest????????😂😂

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz