czwartek, 30 listopada 2017

Tematy różne i różniste 😃

Źle mi nogi bolą ,słaba jestem ,na nic nie mam siły .Przejrzę szybko co w internecie ,pisać to już w ogóle mi się nie chce .Nie dlatego ,że nie mam o czym właśnie ,że mam tylko tej siły brak .Zacznę i wyłączam bo ręce opadają .

Dzwoniłam w sprawie tej mojej nieszczęsnej renty ,i tak : nie będę miała to znaczy wypłacą mi 361 zł w grudniu ,a od stycznia co kwartał ale jest szansa na odzyskanie jej jeśli pozbędziemy się ziemi .Tak pozbędziemy Emil i ja
-ale przecież sprawa dotyczy mnie Katarzyny Karczmarek ,więc co wspólnego ma z tym Emil !
-a kto nam zagwarantuje ,że pani nie będzie pracowała w ziemi jeśli jej właścicielem pozostanie pan Emil  ?!
-no wie pani ?! ja mam przez lekarza przyznany zasiłek z tytułu nie zdolna do samodzielnej egzystencji ,a pani mi mówi o pracy w gospodarstwie ,jak ja ledwie chodzę .
-no cóż albo jedno albo drugie
-czyli?
-albo ziemia albo renta ,niech pani zadecyduje !


My się staramy na prawdę wiążemy jakoś koniec z końcem mimo tak niskich dochodów .Połowę budżetu"idzie"na opłaty ,reszta na  jedzenie ,coś tam pomoże gmina nie powiem .Ostatnio opłaca Antkowi obiady ,bo chce chodzić ,Emil pojechał zapytał się i opłacają .
Jak się pytaliśmy i prosiliśmy to NIE ,jak sam wrócił pewnego dnia ze szkoły oświadczył ,że chce iść na obiady to JE !
Nie ma co zmuszać i naciskać na dziecko ,trzeba zasugerować i poczekać ,a samo dojdzie do wniosku ,że to jest dobre .Tylko  nie przyzna się ,że to był wasz pomysł ,o nie ,bo przecież na najlepsze pomysły wpadają"oni" nie my -rodzice 😉
Coś się zrobiło i nie mogę poprawić błędów na górze .,
oooooo naprawiło się 😀

Szlachetną paczkę organizują w szkole u Antka dla pewnej rodziny
-mamo podarujemy coś?
-no pewnie ! zobacz jak nam pomaga wiele osób mamy szansę i my pomóc !
-może być żywność lub pieniądze ,ktoś chciał przekazać ubrania i potrzebna jest pralka .
Oczywiście jak to ja - wywód ,że nie tylko materialnie trzeba pomagać choć ta pomoc jest bardzo ważna ale i słowem ,rozmową .
Ja zawsze czułam potrzebę niesienia pomocy , wiele osób mi mówi ,że bardzo lubią ze mną rozmawiać .
Miło mi mi !
Tak też można !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz