sobota, 11 listopada 2017

To miało być .......

Zdjęcie użytkownika Pewex.


To miało być wczoraj ale późno wróciliśmy i już nie dałam rady .Policja zamknęła drogę i wracaliśmy przez...... nawet nie pamiętam ,bo troszkę zabłądziliśmy (pojechaliśmy za innym kierowcą i wylądowaliśmy w polu , a inni za nami 🤣 ) jak zobaczyłam drogowskaz Grodzisk to wiedziałam ,że trafimy ,później Mrozy to ufff prawie w domu byliśmy .
Mecz nawet ok ,w sumie to wielkich emocji nie było po za pożegnaniem Boruca (króla Artura) 👏👏brawo panie Arturze DZIĘKI WIELKIE !
Ustawienie 3-5-2-1 😜 albo "Piłkę przejęli Argentyńczycy" (mecz z Urugwajem)😉
(a nawiasem mówiąc mieliśmy jechać na mecz to miał być dla mnie prezent ale .........biletów już nie było 😭
były w ......Gdańsku😭 )

(napisałam rano )😡😴

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz