wtorek, 14 listopada 2017

🙅🙏😕

Rzadko piszę i nie zapowiada się ,żeby było więcej .Zarobiona jestem 😂 ooooo tak bardzo .Nie żartuję po prostu nie mam siły po tych jazdach .Gdy wracamy to padam na twarz ,a tu jeszcze lekcje z Antkiem ,coś zjeść ,leki ,toaleta i godzina 22 :00 albo 23:00 .To dla mnie za dużo .
Kiedyś byłabym szczęśliwa ale się pozmieniało 😩 .Teraz potrzebuję o wiele więcej odpoczynku .
Wczoraj popsuła się maszyna do ozonowania😉i miałam tylko "puszczony"kwas .Trzeba będzie jechać kolejny raz ,a to już mnie nie cieszy 😳.Zostało mi 3 kroplówki ,a tak 4 i wizyta u lekarza .Przejazd w tą i z powrotem i zabieg 4,5 godziny 😓

-Antek przeczytaj temat lekcji ,bo nie wszystko rozumiesz 😖 
-oszalałaś !!!!!!!!!!!
-oooooooooooooszszaaalllllllllllllałłłłłaśśśś💃👩‍🎤
😗(nie wytrzymałam ,wiem mam zakaz ale nie mogłam😏😏)
😟🙈🙉🙊🙍🙎🙏🙅😵😵

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz