poniedziałek, 12 marca 2018

🙇‍♀️

Odwiedziły mnie przyjaciółki moje kochane dziewczyny .😁😍Znamy się od lat ,będzie ze 40.
Nie zawsze się widujemy ale zawsze mamy o czym gadać .Prawdziwi przyjaciele istnieją i nawet gdy mieszkają daleko to nimi będą .Teraz są telefony i inne formy komunikacji ,więc można być ze sobą ,a tak na prawdę być daleko .My mamy tematy różne i różniste ,bo każda ma jakieś "przejścia",a i teraz życie nie szczędzi nam .....swych darów .

Przeczytałam książkę Jodi Picoult "To ,co zostało"  .(To prezent💙) Temat bardzo mnie interesujący ,holokaust .Książka zaabsorbowała mnie i ciężko mam się wziąć za inną ,bo cały czas myślami jestem z bohaterami tejże książki .Chyba nie mogę się od niej "odczepić"  z powodu zakończenia ,które było nie takie  jak myślałam .Ja bym zakończyła ją inaczej ,chyba -takie mam wrażenie- autorka poszła już na skróty i dlatego tak się skończyła  . Choć z drugiej strony nie spodziewałam się ,że jeden z głównych bohaterów nie był tym kim myślałam ,że jest . Na prawdę ja jestem dziwna ,😖 myślę tak za chwilę inaczej ,mówię ,że tak choć mogłoby być inaczej .😁
Ja z książkami tak mam ,jak przeczytałam "Dziewczynkę w czerwonym płaszczyku "dłuuuuugo nie mogłam przestawić się na inną ,więc przeczytałam ją jeszcze raz ,a gdy nadal nie ,to jeszcze raz .Wybawiła mnie z tej obsesji koleżanka , bo po prostu pożyczyła ją ode mnie ,inaczej czytałabym ją czwarty "raz" ! Przeczytałam wiele książek ale dominującym i przewodnim tematem ,a raczej tym który lubię jest holokaust ,druga wojna światowa i biografie .Najbardziej rozczarowałam się Grocholą ale to może chwilowe ,kwestia książki .Pewnie ta którą czytałam to nie była ta , inna będzie lepsza i zmienię swoją opinię .👍
Jednak się przełamię pani Joanna Chmielewska "Pech" -zobaczymy co mi zaoferuje 😏.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz