sobota, 24 marca 2018

Tęskno mi

Każdy coś ma ,gdzieś idzie ,a ja ?.Siedzę w domu ,czasem tylko mnie "zawiozą". Jak byłam zdrowsza to zawsze gdzieś mnie nosiło ,a tera 😁 "nosi" mnie .....z łóżka do łazienki ,na komputer i do lodówki (bo ja wiecznie głodna). przykładowa kolacja : śledzie ,2 naleśniki z serem , miska zupy brokułowej i uprosiłam Bartka żeby jeszcze kupił colę 😖.  Jestem nieobliczalna !
Oczywiście nie zjadłam tego na raz ale tak 2 godziny i było po wszystkim .A, jeszcze zapomniałam pół czekolady po śledziach (bo lubię tak ) !😋
Lepiej chyba mnie ubrać jak wyżywić 😂😂😂
Do wychodzenia ,tak swobodnie ,do jazdy samochodem TĘSKNO MI PANIE !

Dostałam wezwanie na komisję w sprawie orzeczenia o niepełnosprawności - choć mam już znaczne ale potrzebne nowe - i kartę parkingową .

Kot się rozchorował ,tak kot . Kicha ,prycha ,oczy mu ropieją .😾
Dostał już zastrzyk i powinno być lepiej .

Antka piosenka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz