poniedziałek, 5 marca 2018

i będzie !

Mam problemy z koncentracją ,nie mogę się skupić na niczym .Ostatnio zapomniałam gdzie jest pesel Antka ale nie jaki ma tylko gdzie ja go mogę znaleźć i w czym .Do tego problemy z pamięcią .Coś nowego ,zgłaszać ,do lekarza jechać ?
Teraz też pisanie nie wychodzi ,nie trafiam w klawisze .
Niedziela była okropna ,dopiero wieczorem objawy móżdżkowe ustąpiły i mogłam mówić ,i w miarę normalnie chodzić.
Dziś poniedziałek ,dwa telefony które mnie dobiły ,w  sumie to jest ciąg dalszy  złych wiadomości .Najgorsza to "wiadomość" o cioci ,która w stanie bardzo ciężkim trafiła do szpitala ,jej stan się pogarsza .
Można sobie poradzić ze sprawami finansowymi ,urzędowymi choć to trudne ,i wpadamy w sidła złych decyzji czy to naszych czy .....innych  ale gdy chodzi o zdrowie , a w tym wypadku o życie  ....jest ....sytuacja jest patowa ,bez wyjścia . Dołek psychiczny jeszcze gorszy ,nie potrafimy znaleźć żadnej pociechy w niczym .
I jeszcze te głupie słowa -nie ,pieniądze są nic nie warte ,liczy się miłość ,mówmy ,kochajmy!
Wiecie ,co ?.tak zgodzę się z tym ale jeśli mówi je taka osoba ...............to lepiej niech zamknie ry** TWARZ !!!!!!!!!
Ręce  mi opadły jak to usłyszałam ,miałam ochotę odpowiedzieć -WA*** SIĘ !! takie mądrości niech  zostawi dla siebie ,może sprawią ,że poczuje się bardziej dowartościowany !
Ale zamilkłam ,kłócić się z idiotą nie wypada ,bo jeszcze nas pomylą ,i będzie!!
A nerwy muszę oszczędzać ,przydadzą mi się !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz