wtorek, 20 marca 2018

milczenie jest złotem !

Zdjęcie użytkownika SokzBuraka.


Myślałam,że ludzie na ....stanowiskach mają też i rozum ale nie oni mają tylko stanowiska .
Biedny człowiek oglądałam "go " w telewizji i to jest adekwatne do tego co widziałam ,że tylko go oglądałam .
Nie znam się na polityce ,więc się nie wypowiadam ,i ten pan powinien też mieć choć trochę przyzwoitości : nie znam się ,nigdy dziecka nie rodziłem i nie urodzę ,więc się nie wypowiem !
Niby polityk coś musi mówić ,właśnie coś i on z tego prawa skorzystał .

Słyszałam też jak jeden z polityków powiedział ,że nie wystarcza mu do pierwszego .
Tak ?,! To ja mogę tego pana zaprosić na obiad jak on taki biedny ,mam ziemniaki i olej ,i jaka .Zrobię mu frytki (bo ziemniaki to takie oklepane) i jajko sadzone ,surówki nie będzie ,bo renty w tym miesiąc nie mam ale w kwietniu szarpnę się na surówkę ,ba deser zrobię !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz