poniedziałek, 21 sierpnia 2017

👽

Wpisałam się w dzisiejsze'' trendy''.Wszystkie'' gwiazdy , gwiazdeczki'' 😉robią sobie zdjęcia bez makijażu .Ze mnie taka gwiazda jak z koziej d**** trąba ale foto bez make up jest .
Byłam z mężem w mieście 😉
- szybko,szybko jedziemy już 😊
i malować się 😆 nie zdążyłam. Ale nic to okulary na twarz😆 i jazda .A to że zachmurzone było ☀nie ważne .😎
Musieliśmy pozałatwiać  sprawy urzędowe , jak co roku dopilnować  żeby dostać wszystkie świadczenia (zasiłki : opiekuńczy .,' rodzinny i 500+ ) wiele osób śmieje się z tego .Niech tak będzie proszę bardzo ,drwijcie sobie , ciekawe jak byście znaleźli się w takiej sytuacji jak my co byście zrobili ?Te pieniądze  nie ratują życia ,nie , to nie o to chodzi one pomagają , choć troszkę pomagają.
Kiedyś słyszałam taką rozmowę :
- ma pani dzieci?
- mam ,troje 😊
- o to ja utrzymuje pani tę trójkę 😠
-jak to,ja pracuję  sama utrzymuje swoje dzieci 😬
- tak a kto płaci pani na nie? ,bierze pani 500+ ,to z mojej emerytury zabierają i te benkarty muszę utrzymywać !!!😈😈😠😠😠

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz