czwartek, 24 sierpnia 2017

bodyguard me 😂

Pisałam,że poskładaliśmy wnioski ale do każdego potrzebne są oświadczenia ,zaświadczenia i na wszystko trzeba czekać .Nie ma tak od ręki -musimy wysłać do Siedlec i zaczekać na odpowiedź 😔.Dobrze,że znamy taką fajną panią w Urzędzie ,ona bardzo nam pomaga .Poznałam ją jak załatwiałam rentę ,jak dzwonię to -powie pani mężowi , ja jestem i pomogę napiszemy szybciutko .Można być życzliwym ??!! Można ,tylko wychodzi na to,że trzeba znać odpowiednie osoby .Czasem mi się "po farci".😉
Nasz nissanek (samochód) obraził się ,że kupiliśmy inny "samochód" i postanowił nie zamykać szyb i nie włączać kierunków 😒😈.Zawsze miał humorki jak ktoś źle o nim mówił albo obcy usiadł za kierownicą ,psuł się ! Trzeba było odbyć z nim rozmowę i wszystko wracało do normy (nawiasem mówiąc 😵😵)Teraz nie ,nie przejdzie to .I wczoraj właśnie byłam w mieście z mężem ,bo ktoś musiał chronić naszego wkurzonego ,drażliwego ziomka 😉 A nóż trafi się jakiś amator na zdezelowany -ups 😶 na lekko nadgryziony przez ząb czasu sprzęt😉 .Byłam gotowa bronić ,gryźć ,warczeć 😁😮.Ale nikt się  skusił ,bali się normalnie bali się takiego ochroniarza 💪💪💃
-oj ,chyba nie pojedziemy (Emil)
-a co znowu ?
-powietrza w kole nie ma ,złapiemy kapcia !
-oj tam to zmienisz koło 😏
-tak ,?! ciekawe na co ?
-no jak ,zapas masz !
-tak ,ciekawe gdzie ?
- w bagażniku 😒
-przecież musiałem go wyjąć ,bo wózek Twój się nie mieścił😒 !
-😶😳😴😭

Mistrzostwa Europy🏐🏐🏐🏐 zaczynają się dziś ,mój brat z bratową jadą na stadion ,i na żywo będą oglądać mecz 😭😭.Ja też chcę ,ja też 😭
OPANUJ SIĘ KOBIETO !! BILETY PO 160 zł .
A to ok.😖w telewizji za darmo 😏tylko Legia gra na innym kanale . Łoooo rany co ja biedny żuczek mam teraz zrobić 😭
I love volleyball, I love football 💔😭

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz