piątek, 28 lipca 2017

Ech 😡

😒Zadzwoniłam do Piaseczna do  gabinetu przyjmuje tam Lek.Med.Witold Kowalewski dostałam namiary z grupy na fb .Oczywiście zapisałam się na wizytę ,pan w rejestracji poinformował mnie czym się zajmują ,powiedział też ,że pan dok. też stosuje terapie LDN , porozmawialiśmy chwilkę ,i zapytałam o wejście .? Czy są schody ,jeśli tak to może jest winda ?
Pan po chwili konsternacji wyjaśnił ,że są schody (   1 piętro) ,a windy nie ma .
Rozczarowałam się ponownie .😟
Co kurczę mam zrobić ?????!!!!!!!!!!!
Jak znalazłam lekarza ,to nie mogę do niego ""wleźć",a już byłam tak zadowolona .
Namiary na lekarza ,poczytajcie o nich co można tam znaleźć
http://wigoris.pl/lek-med-witold-kowalewski/

Wczoraj spędziliśmy tak miło dzień .
Pojechaliśmy do ortodonty z Antkiem i chcieliśmy zrobić mu małą niespodziankę 😁.Przy okazji zajechaliśmy do ZOO .
Było super ,ja oczywiście na wózku ale grunt ,że razem💖💕💕💘 ! To mnie cieszy 😁
Osoby niepełnosprawne nie płacą ,ich opiekunowie również .Także zapłaciliśmy tylko za Antka 16 zł. Parking dla niepełnosprawnych jest ,także chorzy wyrabiajcie sobie karty i legitymacje ,bo warto!!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz