wtorek, 25 lipca 2017

goście ,goście 💖

💃Cały dzień miałam gości .Gadanie mi wychodziło i siedzieć mogłam ,no ,no Kaśka -szacun !!!👌

W niedziele jechaliśmy do mojej siostry i zapomnieliśmy dokumentów ,to znaczy Emil zapomniał 😁 . Wróciliśmy się do domu ,już ,już dojeżdżaliśmy ,a tu znienacka "trzasnęło"łożysko .W pierwszej chwili myśleliśmy ,że to opona (kapeć) .Dziś Emil naprawia cały dzień .Oj nasz nissanek ma chyba dosyć 😡 ,20 lat jeździ , a teraz ??????????

Wchodzę rano do kuchni ,a tam kanapeczki na stole ,posprzątane ,pranie wstawione .
-Dobra ,jadę na zakupy ,co chcesz ? Antek chodź ze mną .😁
😂😂😂😂😂💘💘💘💘💘💕💕💕💕

Wczoraj byłam na "wizycie" u pana magika 😁.Lepiej nie jest ale tak z godzinkę po zabiegu
 energii miałam duży przypływ .Czułam ,że od pasa w górę mogę "latać" ,a nogi jeszcze nie 😖powinny odpocząć .Pan się zdziwił jak szybko się podniosłam
-no, no widzę ,że mięśnie brzucha to pracują 😖😁
-😏😏 a coś pan myślał ,(oczywiście na głos tego nie powiedziałam) 😶

Coraz częściej przyznaję się ,że bloga piszę .To żaden wstyd ale nic wcześniej nie mówiłam ,nie chciałam się nikomu "narzucać" i chciałam zobaczyć czy potrafię zainteresować innych swoim pisaniem .
Chyba się udaje😁 ,więc teraz czas na kolejny krok  😉😁

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz