środa, 28 grudnia 2016

Zawsze wstawiałam piosenki jakich ja słucham albo mały ,a teraz fragment "muzy"Bartka .Czy mi się podoba ? O gustach się nie dyskutuje ale słucham ,bo jestem mamą więc chcąc nie chcąc "muszę".
Ale ja chcę ,bardzo lubię jak nasze dzieci pokazują nam troszkę swojego "świata" i nas włączają -zapraszają do niego .Ja im też puszczam swoje piosenki które lubię ,więc to nie jest tylko jednostronne .
Rozmawiamy ,kłócimy się ,chłopaki się biją za chwilę grają w piłkę ,leżą na dywanie oglądają telewizję,jak wyjadą tęsknią ,dzwonią .Nawet jak coś jest moje to i tak jest nasze .Więc udało się nam stworzyć fajną rodzinkę ,tak myślę. Musimy się tym cieszyć ,bo za chwilkę już tak może nie być -w sensie ,że wyjdą (jak Ewelinka) ,założą swoje rodziny i zostaną nam tylko wspomnienia .Ale fajne wspomnienia !!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz