środa, 29 marca 2017

Katarzyna Karczmarek karta czytelnicza nr.01..... Biblioteka Publiczna w Cegłowie .
Zapisałam się tzn.nie osobiście ale przyjaciółka zapisała mnie do biblioteki ,bo nie miałam już co czytać .
Że wcześniej nie wpadłam na taki pomysł ale wiadomo na przyjaciół można liczyć .Dobrze ,że ich mam  nie wielu ale mam 😁
Mam teraz zajęcie ,bo i Grochola mnie "odwiedziła "i Olga Rudnicka (nie znałam wcześniej).Na razie jest 5 książek troszkę czytania będzie  .

Ale najważniejsza informacja jest taka ,że moje chłopaki Bartek i Antek polecieli do Ewelinki do Londynu .
Tak się baliśmy ,no cóż nie mieliśmy jednak wyjścia .Ewelinka postawiła nas przed faktem kupiła bilety i już nie było wyjścia .Jak się Antek dowiedział spakował się od razu ,wszystkim powiedział,że wylatuje i odliczał dni .Wysyłał zdjęcia Ewelince ile jeszcze dni mu zostało do wylotu .
Wyjazd ich zbiegł się z zamachem w Londynie co spotęgowało nasz strach Ale wszystko skończyło się dobrze .Chłopaki już w domu ,Bartek pojechał do szkoły , a Antek śpi jeszcze .Nie mieliśmy sumienia go  budzić (wróciliśmy o 24 ) teraz będziemy uzupełniać zaległe lekcje, oj jest tego .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz