poniedziałek, 13 marca 2017

Naadal nie mam Internetu , chłopaki pokazali mi jak się udastepnia z telefonu wi-fi .Ja lubię takie nowinki ( dla mnie coś nowego) i w miarę szybko się uczę ,to korzystam jak mogę 😊.

Zimno się zrobiło ,wiosna miała już być!
Znów znaleźliśmy się w dołku finansowym , to już norma i nas 😳

Dzisiaj imieniny mojej babuni - Krystyna jej na imię 😙.Nie pojadę do niej , zadzwonić też nie bardzo mogę , babcia głucha nie usłyszy 😄

Pisałam kiedyś , że kupuje lek Sirdalud i jak mało jest go w opakowaniu , i o pielegniarce co nie chciała mi fo wypisać .A tu ta sama pani jak poraz kolejny mama po lek poszła powiedziała , -"jezeli lek przyjmuje osoba chorujaca w tym wypadku na sm to ma prawo do zniżki 30% i w opakowaniu znajduje się 30 ,a nie 10 kap. " .😊Nie do wiary to ja do tej pory nie mialam tego swiadomosci i bylam normalnie naciagana 😠Placilam za 10 kap. 30 zł  ,a teraz zapłaciłam za dwa opakowania 60 kap. 46 zł.
😤😤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz