środa, 1 marca 2017


Zestresowana jakaś jestem ,nie widzę tego ale czuję ,bo muzykę słucham tylko głośno i na razie wkurzam się jak słyszę jakieś ballady albo poezję śpiewną ,a bardzo lubię .Widocznie nie teraz   ,teraz grzmoty ,hałas to jest to ,zawsze tak było to mnie odpręża .Ta piosenka jest za spokojna ale cały czas nie będę puszczała Wam Nirvany albo Linkin park .To jest teraz na tapecie u mnie .

Wczoraj Antka odwiedził kolega ,wiem ,wiem w tygodniu jest szkoła i  lekcji dużo ale fajnie się bawili ,i lekcje odrobili .A właśnie lekcje mieli o Afryce ,jak tam się żyje ,obrazki opisać i jakich instrumentów używają ?.I właśnie o instrumentach było jak chłopaki zaczęli opowiadać ,że oni też w szkole założyli zespół i grają .👀Zrobiłam wielkie oczy i zapytałam się -jaki to zespół ,na czym gracie i co ?🎷🎸🎹🎺🎻
I to był wieeelki błąd !
- ja ,Kuba i Gabryś gramy na rękach .🎶
- jak to na rękach??
- a tak ,bierzemy ręce i pierdzimy 😂💨,opowiadamy przy tym różne historie 😂
- o matko ! a jakie historie ??😌
- np.ten film był super prrrrrrrr , nie ten ffilm był super prrrrrr albo na tym filmie było więcej osób prrrrrrrrrrrr ,a nie właśnie ,że na tym prrrrrrrrrrrr .😁😁😁
Miałam za swoje ! Po piętnastu minutach "pierdzenia"
- Antek ,Antek już chyba czas żebyś na trening się szykował ,prawda Emil !!!
-tak ,tak szykuj się 💆

Co to było ,ludzie ,ich wyobraźnia na prawdę nie ma granic !!!!!!!
- A na drugi raz ,weź się ugryź w język !😠(powiedział Emil)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz