sobota, 10 września 2016

Cierpliwość ,nadzieja .Cudowne słowa tylko ,że ja widziałam ludzi którzy mieli do końca nadzieję i już ich nie ma :(((((((((((    .Co jest nam pisane ,to tak musi być .Powoli zaczynam mieć czarne myśli :(((((
Nie takie żeby coś sobie zrobić ,nie ,nie takie .Takie że lek nie pomaga i nie pomoże ,że intensywna  rehabilitacja to też w ciężkim i agresywnym przypadku jak mój to nic dobrego ,bo tylko mi szkodzi .
Kiedyś bardzo pomagała mi krio-komora ,chodziłam często ,bo się lepiej czułam i przestałam .
Przestało mi to pomagać ,bardzo źle się czułam .Raz nawet po zabiegu tak źle się poczułam ,że musiałam wyjść ze sklepu ,bo bym zemdlała i przy okazji porozbijałam kilka figurek z wystawy .
Po rehabilitacji ostatnio jest mi tak ciężko ,że już wylądowałam na wózku ,krótko ale taki epizod miał miejsce .
Kiedyś trafiłam na super lekarza i on powiedział -sama pani będzie wiedziała co pani pomaga (w sensie ćwiczenia )),a co pani szkodzi  -będzie pani sama wiedziała kiedy przestać kierować samochodem .
Szkoda ,że to był ortopeda ,a nie neurolog .Widziałam ,że on chce mi pomóc ,wszystkie ćwiczenia które mi polecał były bardzo trafione i potrafił wytłumaczyć jaki one mają dla mnie sens . Ehh

Trochę chaotycznie piszę ale to odzwierciedla mój obecny stan .^ _^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz