poniedziałek, 12 września 2016

Witam .
Pewnie to rzut .Nie mogę w nocy spać,bo oczy mi "latają" to się chyba nazywa szybkie ruchy gałek ocznych "oczopląs" po prostu i z tego co wiem to objaw móżdżkowy ,do tego jeszcze zaciska mi klatkę piersiową ,a to boli .Nie mam siły na nic ,nawet przejście do łazienki 6 metrów wykonuję z przystankiem i jeszcze się nie mogę podpisać ani w ogóle nic napisać .Pewne objawy już miałam ale teraz mają inną postać ,dużo gorszą . Jest to na pewno wynik przeziębienia jakie ostatnio miałam .
Nie zgłoszę się "chyba" do lekarza (na razie) ,bo sterydy na mnie mają negatywny wpływ ,nie pomagają mi ,a przeciwnie szkodzą .Po drugie kiedyś lekarz mówiła ,że jak rzut występuje np. po przeziębieniu to i tak sterydów nie podają .
Muszę znów więcej odpoczywać .Ciekawe co z lekiem ? Okaże się wkrótce .
A , mówią,że sm nie boli .       Dziwna ta moja choroba !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz