sobota, 3 września 2016

Myślałam ,że choć nad tym panuję ale nie rzeczywistość szybko "mnie "zweryfikowała .
Przecież ,zrobiłam zakupy przez internet  dumna i blada czekałam na kuriera .Pieniądze naszykowałam ,kurier przybył ,a mi ...zabrakło "kasy"!
No "kuźwa" tak się wkurzyłam ale Pan kurier był wyrozumiały powiedział  -że wpadnie w poniedziałek .Tylko żebym już na pewno pieniądze miała :)
Z synem miałam rozmowę -KURA TEŻ MA MÓZG I CO Z TEGO ? To ja z kurą mam dużo wspólnego .
Wiem ,nie powinnam kląć ale jak sobie przypomnę to mnie jasny szlag .....!
Dobrze ,że nie jestem odpowiedzialna za loty w kosmos albo za pokój na świecie :))))))

A , dziś nowy numer "odwaliłam" .Siadłam kuchni na krześle tak jak siadam tysiące razy tylko ,że dziś krzesło nie wiem chyba miało dosyć stania i się położyło ,a ja razem z nim .Po prostu , "gwizdnęłam"" na podłogę !
 Kobieto weź i się ogarnij ile ty masz lat  !!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz