czwartek, 15 września 2016

Witam .
Noż kurdeż ,Legia nie dały rady .To było oczywiste ,że wygrana to bardzo,bardzo,  -wątpliwa spawa ale 6-0 nie ,nawet w najczarniejszych snach ,nie !
A sny ostatnio ma straszne ,nie dość ,że oczy nie dają spać , to jak już usnę to śnią mi się rzeczy okropne .No się boję spać ,normalnie .Nie będę Wam opowiadać co i jak ,bo moje sny są bardzo pokręcone -tak ,co ty powiesz ,ojej :)))))))))))))
No dobrze ja też taka trochę jestem-jak te moje sny  .Dziś siedziałam w kuchni i...aż mi głupio mąż wszedł z dworu ,a ja gestykuluje i gadam do siebie .  -co robisz ?
-a nic ,nic tak tylko - i wyszczerzyłam zęby jak idiotka  .^_^
Wydawało mi się i ciągle mi się wydaje ,że na umyśle to ja ,ok .A,może tylko mi się wydaje ?! :)))))



Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej tam Prosiaczka nie było. albo
Jestem tu gdzie stoję, ale jeśli się ruszę, to mogę się zgubić.

Uwielbiam Puchatka mamy ze sobą duuuużo wspólnego !!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz