poniedziałek, 5 września 2016

Miała przyjechać przyjaciółka nie ma jej dzwoniła ,,że będzie wieczorem trudno ,szarlotkę upiekłam .tylko jest pytanie czy coś zostanie ? O ,zrymowało się ,a wczoraj jak układaliśmy wierszyk małemu do szkoły nic nam nie wychodziło :)
Z Anią znamy się już ze 37 lat :-) Nasza przyjaźń na trochę ucichła ,żeby znów wybuchnąć .Wiecie ,mąż dzieci ,nowy dom ,ja się wyprowadziłam daleko i kontakt był tylko telefoniczny .Za to teraz jestem tu ,a ona też blisko mieszka ,po drugie jest nasz wielki przyjaciel Facebook .Wiadomo jak nie możesz z kimś się spotkać ,a internet jest już prawie wszędzie to na fejsa możesz zawsze liczyć ,no i NK .Trochę już zapomniana ale to też jest fajne `podobno tylko dla starszych ,niech będzie :)

Kurczę skończył mi się lek ,biorę Sirdalud ,żeby rano wstawać nie taka sztywna jak zwykle .Zapomniałam całkiem o nowej recepcie ,bo wszystkie leki tak akurat się składa ,że kończą mi się jak jadę do szpitala .Nie muszę kombinować jak załatwić receptę ,po prostu jadę i dostaję co chcę :)
Oprócz sm mam jeszcze tężyczkę i muszę pamiętać o przyjmowaniu wapnia ale też biorę magnez ,potas Podczas jakiegoś stresu ,.najlepiej oddychać do papierowej torebki ,żeby wydychane powietrze wracało do mnie lub po prostu wstrzymać oddech .
http://www.medonet.pl/choroby-od-a-do-z/inne-choroby,tezyczka---objawy--leczenie,artykul,1586927.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz