środa, 14 września 2016

Jestem ,żyję ,nawet udało mi się przespać większą część nocy .Siły dalej mało ,więc robię to co zwykle czyli nic ,no prawie ,bo coś tam robię .Jak to mówiła pewna posłanka -potrafię coś tam  ,coś tam !
Obecnie to ja mogę tyle ,co ta pani jak to mówiła :))) W podobnym stanie jestem :)

Muszę się odważyć i postanowiłam ,że będę więcej wychodzić z domu . Znaczy postanowiłam ,tak powiedziała mi Agnieszka ,bo ona też ma niepełnosprawną córkę .- A ludzie?
- Ludzie się przyzwyczają do widoku "młodej ,acz mniej sprawnej ".Na początku będzie ci trudno ale zaciśnij zęby ,zrób uśmiech :) i wyjdź !

Antek powiedział -wiesz mamo ty to jesteś wyjątkowa .
-tak ,bo innym oczy się ruszają ,a mi "latają "
-nie tam ,nie o to mi chodzi !
-a o co?
-dobra już nie chce mi się gadać .
I tak się skończyło ,a powinnam się "zamknąć " i wysłuchać go do końca ale nie ja zawsze coś nie w czas "palnę "!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz