wtorek, 2 maja 2017

[[[ ok

O ,taka mała niespodzianka Arka Gdynia zdobyła Puchar Polski .😀
Mieliśmy jechać ale "podobno "nie było już biletów !! Policzę się z Bartkiem później !!!!
Bilety były po 20 zł ,tanie mogliśmy sobie pozwolić to nie kupił😒

Mamy zaproszenie na komunię,Emil jest chrzestnym ojcem .Lubimy Maćka i jego rodzinę więc pójdziemy z przyjemnością .
Miałam kupić sobie lepszy wózek ale nie mam kasy i zamówię taki na jaki pozwala mi fundusz .Znalazłam firmę ,napisałam żeby doradzili mi ,jaka głębokość ,szerokość ,demontaż kół czy składany .Jedno wiem cena ma być do 1700 zł ,taką refundację przyznali .
Ostatnio wiele planów muszę zmienić ,odłożyć z tego powodu .Są rzeczy ważne i ważniejsze ,taka sytuacja ,nie marudzimy -no ja trochę przyznam się😴 -że musimy wybierać.

Polityką się nie zajmuję ale te pomniki ????
Ważne ,ważne ,musimy ,szacunek , pamięć jak byśmy zapomnieli !!
Ciekawe czy gołębie będą miały to na uwadze ,im wszak różnicy nie robi gdzie sra...ą /😁😶

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz