poniedziałek, 8 maja 2017

ŹLE 😓

Na chwilę obecną bardzo źle się czuję .Chodzi mi o mój stan psychiczny ,fizycznie już pisałam do d***.
Ostatnie wydarzenia i myśl o tym co będzie ,dobija mnie .😓
Muszę siąść na wózek i boję się reakcji i ludzi ,i swojej ! Boję się jak zareagują koledzy moich dzieci .Czy nie będą im robić przykrości .Ja muszę wyjść do ludzi ! Wiadomo będę się od nich różnić .Jestem świadoma swojej inności ale tu w domu ,a jak będzie gdy już dojdzie do "konfrontacji" czy odważnie stawię czoła na pewno przychylnym spojrzeniom ale czy szczerym  😕.Czy ja będę potrafiła się przemóc ,czy przezwyciężę strach ??

 "Odważny jest ten, kto postanawia stawić czoła rzeczom strasznym, ponieważ jest to rzecz piękna".


Z babcią też jest źle .Niby wraca do domu ale chyba żeby ulżyć lekarzom ,oni ponoć zrobili co w ich mocy .Teraz to już w rękach .....
I tak ,moja siłaczka kochana💖💖💖💖💖 gaśnie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz