środa, 10 maja 2017

Optymistycznie 😁

😁Po takim telefonie inaczej się patrzy na swoje "życie".Druga osoba potrafi pomóc nawet jak fizycznie nie pomaga -rozumiecie ??
Zaczynam kluczyć jak bohaterki książki "Natalii5 " "Drugi przekręt Natalii" "Do trzech razy Natalie"-siostry Sucharkie -polecałam już tę książkę i polecam nadal .Znów mam do czynienia z książką którą czytam namiętnie i proszę żeby się nie kończyła ,a zarazem nie mogę przestać czytać i nieuchronnie zbliżam się ku końcowi 😉😇
Tak było z "Jeźdźcem miedzianym "Pauliny Simons .

Ten telefon od w sumie obcej osoby (raz chyba kiedyś się widziałyśmy) przyniósł tak wiele pozytywnych emocji ,tak wiele fluidów też pozytywnych ! Nigdy ale to nigdy nie traćmy wiary w ludzi !!!!!!!
Telefon miał dotyczyć najpierw sprawy mojego subkonta ,że tam coś nie grało .Ale wszystko się wyjaśniło ,(ja dopiero będę mogła to sprawdzić w październiku jak fundacja przekaże wpływy na moje subkonto ).Ale później poszło ,poruszyliśmy wiele ,wiele wątków ,spraw i będziemy w stałym kontakcie .Cieszę się ,bo to bardzo pozytywna osoba ,po przejściach i szybko na prawdę złapałyśmy dobry kontakt .😁💓

👄Zdjęcie użytkownika Myśli swobodne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz