niedziela, 24 września 2017

A u nas tak

U babci stabilnie ,choć odleżyny się robią .Pani pielęgniarka powiedziała ,że skóra jest zaczerwieniona ,a to początek .Przypomniało mi się ,że Agnieszka kupowała plastry kiedyś .Sprawdzałam w internecie są zwykłe i ze srebrem ,mówiłam mamie ma kupić .

http://www.szkola-motywacji.pl/kategoria/ruch-i-rehabilitacja/szkolenia/przykladowe-urzadzenia-wykorzystywane-w-aktywizacji-ruchowej-osob-chorych-na-stwardnienie-rozsiane

Z myślą,że tam pojadę .Tylko muszę sił nazbierać ! Bez tego nic , nic z tego !
Po każdej rehabilitacji ,mam ciężkie rzuty i tego się obawiam .
Wiele osób ,które znam z sm tak mają ,inni jeżdżą i nic .
Moja znajoma ,osoba chodząca ,świetnie znosząca chorobę (jeśli w ogóle ,można tak mówić) -radząca sobie ,o tak ! po kolejnej rehabilitacji nie mogła już chodzić ,nawet zabiegów nie skończyła i wylądowała w szpitalu na sterydach .Przeraziła się ,bo wcześniej nigdy nie miała czegoś podobnego . Nie można ja wiem tego spychać na barki rehabilitacji ale w pewnych "przypadkach" w jakimś odsetku chorych tak bywa .To przykre i nie wytłumaczalne !

Byliśmy w tygodniu z Antkiem u ortodonty i cały czas ględziłam😁😁,żeby uważał na aparat ,bo kładzie go byle gdzie ,zgubi i się doigra .Ok schował gdzieś i przez to "gdzieś",cały "ambaras".Nie mogliśmy go nigdzie znaleźć .Szukaliśmy w samochodzie ,w trawie ,ja przerzuciłam śmieci w śmietniku i w torbie na śmieci (segregujemy😁),nie było ,no nie było .Już płacz ,złość ,krzyk !😠
Ale od czego ma się supermena-Emila .Jeszcze raz przeszukał śmieci i..............znalazł go !!!!
On jest nie oceniony !!!!!
Wiecie co ,gdyby poprosili ,żeby pomógł im szukać tego zas****o złotego pociągu to ON by go       ........ znalazł !!!!!!
A tak "jałopy "niech same sobie szukają 😁😉😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz