czwartek, 14 września 2017

oj durna ty ,durna !

Programy w tv są przedziwne ,najpierw nam mówią :zaakceptuj siebie ,tak to Ty jesteś najważniejsza taka jaka jesteś , a później każą się odchudzać ,nie jeść tego czy tamtego ,sałatki jedz one chyba mają za zadnie uratować nam życie ?😂A jak sobie wstrzykniesz tamto lub tamto ,podciągniesz coś wyciągniesz albo dołożysz gdzieś😁 ,no to bosko ,zahaczysz prawie o "gwiazdy"😏
Antek stwierdził ,że na zdjęciu profilowym wyglądam jak bym botoks miała ,ja nigdy nic z tego ,nie wstrzykiwałam sobie -z takich rzeczy oczywiście miałam tylko kilka razy sterydy ale to się chyba nie liczy .😖

Poszłam się kąpać i żeby nie mąż jeszcze bym z niej nie wylazła .Zaczęłam kląć ,ryczeć i co to dało ?-NIC - nogi sztywne ,palce jakieś podkurczone ,sine .Wyciągnął ,siadłam na kibelku i beczałam .I wiecie co myślałam ? ?Że terma nie wyłączona ,że woda z wanny coś wolno spływa pewnie szambo pełne ! Porąbana jestem całkiem 😵😵.Dopiero po chwili ,dlaczego ja nie mam uchwytów przy wannie ,? w ogóle dlaczego taka kaleka ma wannę ,? przecież powinnam mieć prysznic ! Zapomniałam, przecież to ja sama się uparłam przy wannie jak wszyscy radzili prysznic !😕
Spotkałam na swojej "ścieżce choroby" pewną panią doktor ,która mówiła ,- że moja choroba będzie tylko postępować mogę tylko zahamować jej postęp ale ona i tak powoli będzie szła na przód ..Nie chciałam jej wtedy wierzyć ,uznałam że durna i nie poszłam więcej .Miała rację ,mogę teraz walczyć żeby chodzić  albo siedzieć z podniesioną głową .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz