piątek, 1 września 2017

Rety😩

Rety ,rety już się trzeba przestawić ze spania do dziesiątej na siódmą rano .Nie wiem jak ale będziemy musieli to zrobić  .
Szkoda tylko ,że Antek (bo Bartek to wyjeżdżał) nie będzie miał o czym opowiadać , gdzie w te wakacje był .😕
Dni płyną leniwie (dla mnie) nie mogę już prawie nic robić to w sumie jakie mają być ,?! Rano wstaję ,pokręcę się i trzeba iść spać i tak na okrągło 😡
Ostatnio czytałam ,że osoby które nie mają o czym mówić zakładają bloga ,żeby o tym napisać !
😕
Może i tak ,ja też wiele razy piszę ,że nic się nie dzieje .To jak bym mówiła ,że nie mam o czym "mówić" .😕
Ja osoba aktywna lubiąca otaczać się ludźmi ,lubiąca robić wiele rzeczy na raz .Z tego wszystkiego musiałam zrezygnować ,obudziłam się dziesięć lat temu w troszkę innej rzeczywistości .Niby to samo życie ,mąż ,dzieci ,a tak inne .Znów się muszę uczyć żyć tylko inaczej ↭
Głupoty gadam ? Nie wcale nie !    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz