piątek, 8 września 2017

FREAKY😵

Przeglądam fejsbuka 😉 i czytam te mądrości jakie tam piszą : "kreujesz swoją rzeczywistość ", "Każda bariera bierze się z twojego umysłu". "każdy wybór kreuje następne chwile twego życia " itp. i itp. I wiecie co ..........
Pogoda się robi ,w końcu słoneczko wyszło .

-Antek ! Idź uczesz twarz !
-ok 😁.Co????!!!😖

-weź się przebierz i powieś krzesło
-😕😖👾👾

-mamo jaki jest refren naszego hymnu ?
-🎶👩‍🎤 marsz ,marsz Dąbrowski
z ziemi Włoskiej do ..
-jużżżżżż!!!!!!!!!!!!!!!!😨🤢🙅‍♂️🤦‍♂️

Wieczorem uczyliśmy się gry w warcaby ,tak uczyliśmy się ,niby ja umiałam ale tylko mi się wydawało ,że umiem .Po kilku partiach przegranych
-wiesz co Antek idź do taty ,on na pewno robi to lepiej i nauuuczysz  się przy nim .Tak ,tak idź,idź do taty 😁😏
-😒😒

Lodówka była przeprowadziła zamach na młaa !!!!!!!!😏😏😁😁
Nieeeeeeeeee uuuuuuudał się !!! Chodzik mnie uratował inaczej znów bym potłukła ,siebie i suszarkę na grzyby i drzwi ,i pewnie coś jeszcze ale już wieczorem łóżko (w dzień kanapa ,a wieczorem zamienia się w łóżko sypialniane ) mnie powaliło tak ,że policzek boli . Można by rzec ,że dostałam po ryju 😕🧟‍♀️🤼‍♀️

Budzik dzwoni :
-AAAAMEEEEN ,AAAAMEEEN ,NIE NO ,CO TY !!!!!!!!!  EEEEEEEEMIIIIIIL ,EEEEMIIIIIIL
😵😵😵

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz