piątek, 15 września 2017

pierwsza

Przeczytałam i polecam.
"Pierwsza na liście " Magdaleny Witkiewicz .Książka mądra ,pouczająca ,mówiąca o przyjaźni ,wielkiej przyjaźni ,o wyborach trudnych , o nadziei ,o miłości,o przebaczeniu .To pierwsza książka tej autorki ale jestem nią zafascynowana .
Porusza tak wiele wątków, emocje poruszają,myśli szleją ,do teraz umysł owładnięty mam tą historią.
Książka jak lawina najpierw powoli się rozkręcała ,później ruszyła i czytałam ,czytałam .Gdy wzięłam ją do ręki nagle okazało się ,że to 141 strona ,nawet nie wiedziałam kiedy . Musiałam ją odłożyć żeby za szybko nie przeczytać . Też tak macie?
Książka porusza temat choroby tak mi bliski .
Szczerze polecam ,jak się  kończy ?
 A , nie powiem, przeczytajcie !





"Każdy może być bohaterem ale nie każdy ma tę cudowną szansę ,. by nim zostać .Warto o tym pamiętać ".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz