piątek, 1 września 2017

POMOCY !!!!!!!!

😩😩Załamka ,napisałam taki długi post i wszystko wykasowałam ,nie zapisało się ,nie wytrzymam jeszcze to !!!!!!Wszystko jest przeciwko mnie !!!!!!!!!!
Zacznę od początku ,jakie mam wyjście.
Byłam wczoraj na wizycie w Piasecznie w Centrum Terapii Naturalnych "Wigoris" . Wejście okropne ,upokarzające dla mnie ,czerech mężczyzn wnosiło mnie na górę z wózkiem (1 piętro).
Pan doktor sympatyczny ,przywitał się ze mną (nie spotkałam się z tym dotąd),cierpliwie tłumaczył ,wyjaśniał ,pytał się ,kroplę krwi badał (nie wiedziałam ,że z tak małej kropelki można tak wiele wyczytać)były czerwone krwinki ,leukocyty ,grzyby,jakaś bakteria pokarmowa , wizyta trwała godzinę ( 150 zł) LDN za 5 tygodni jak wezmę kroplówki ,wyczyszczę organizm ,przyszykuję go "na wizytę leku".
Kroplówki z kwasu alfa -liponowego i ozonu ,każda 200zł ,a ma być 10 czyli jak łatwo obliczyć 2000 zł ,do tego mega dawki witamin : wit.D3 20000 tys  jednostek (rano i wieczorem ) ,wit K2Mk7 200jednostek , wit.AiE , calperos 1000 (wapno),,wit c (askorbinian sodu )2-4 łyżeczki na dobę , wit . P Bajkalska , Holistic Mega Bcomplex ,Milgamma ,Zentel .
Jeszcze punkt obowiązkowy czyli łazienka ,kobiety jak powszechnie wiadomo do tych spraw😉muszą usiąść ,tylko ,że ja się podnieść nie mogłam ,żadnych uchwytów i kombinuj babo !! Udało się ,jeszcze na korytarzu spotkałam pana aktora Marka Frąckowiaka (pamiętam go z filmu "Przyłbice i kaptury " grał Jakse ,sprawdziłam w necie Jaksa z Wolborza )
.A wyjście jeszcze gorsze ,o matko gdyby nie ten przyklejony uśmiech ,rozbeczałabym się jak bóbr .
,nie stać mnie .Z  700 zł renty nie da się tak leczyć ,przykro mi bardzo 😭.Znów się smakiem obejdę .

CHYBA ,ŻE MI POMOŻECIE ,MOŻE TO SZANSA DLA MNIE STANĄĆ NA NOGI !!!!!
              BŁAGAM POMÓŻCIE !!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz