czwartek, 28 września 2017

przeplatanka

Wiele osób które czytałam już nie pisze .
Czuli się źle i to jest powód ich "absencji "
Ze mną będzie podobnie ,zapewne ,więc jak nie będę się odzywać ,no to .............wiadomo .
Na razie jeszcze ponarzekam ,pojęczę , pochwalę się -jestem .😁
A pro po chwalenia ,naprawili telewizor 😃,z GOPS dostałam 500 zł zasiłku żeby zrobić zakupy chłopakom do szkoły .Emil od razu kupił Antkowi jakieś ciuchy .Jeszcze Bartek sobie coś kupi i rozliczyć się z tych pieniędzy .Fajnie ,że pomogli oczywiście trzeba najpierw wyrazić taką prośbę ,złożyć podanie ,później wizyta pani z urzędu w domu i czekać na rozpatrzenie wniosku .My zasiłku okresowego czy stałego dostać nie możemy ,bo dochód nam przekracza !!???
2000 zł ale doliczają nam dochód z ziemi ,i już się nie kwalifikujemy do pomocy stałej ,tylko doraźnej ale nie zawsze  .

W poniedziałek wizyta u neurologa w Lublinie ,nie mam pojęcia po co tam się pcham ? Przecież i tak wiem ,co mi powie prof. -że nic dla pani nie ma ,a po drugie poczekajmy może "ten lek" zadziała (biodrybina) .
Tak już to widzę mój organizm zapomniał ,że ten "lek" przyjmował ,tylko wątroba pamięta .
-Mama pani wątrobę jak "zawodowy alkoholik"😁
Ale telewizja powiedziała ,że są nowe leki ,znajomi usłyszeli i dzwonią gratulacje składają -teraz to już na pewno ci się uda ,przecież mówili 😁,jedź !
Kazali jadę😉

Terapia kroplówkami .....się na razie odwleka w czasie , myślałam że jakoś się znajdą pieniądze . A tymczasem .

Kurier był ,są już zamówione bluzki z decathlonu dla Antka ,szybko .Na w-f będzie miał ,rośnie jak na drożdżach .Dobrze ,że można zamówić przez internet ,jak to ułatwia życie . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz