poniedziałek, 11 września 2017

Czy ja piję dużo kawy ??

Nie sądzę ,jedną ,dwie dziennie z cukrem czasami z mlekiem .No chyba ,że Antek mi robi to jedną i mam jeszcze większe oczy niż ta na dole ,oj on potrafi 😁 .Już się przyzwyczaiłam ale twierdze ,że kawa napędza mnie do działania .
Dziś wyczyściłam szuflady ,mam dosyć walających się wszędzie książek ,zeszytów ,kredek ,w końcu Antka książki (tych było najwięcej) znalazły swoje miejsce . Dobra robota choć to "syzyfowa praca "Za tydzień albo mniej nie będzie po niej śladu ,dlatego ciesz się jak możesz .

Zdjęcie użytkownika Kobieca logika.
W całym domu unosi się zapach grzybów : suszonych ,smażonych , gotowanych w occie i konserwowanych . Wysyp w lesie ,Emil codziennie ,chłopaki już nie ale jak w domu to też w las ,a mieszkamy przy lesie (daleko nie mają ) .Poleciałabym i ja ,uwielbiam te klimaty .Od dziecka za pan brat z lasem ,a teraz 😢. 
Znów nie mogę spać ,usnę ale obudzę w środku nocy i...

 "Jak się tak leży godzinami w nocy, to myśleniem można zajść bardzo daleko i w bardzo dziwne strony, wiesz… ”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz