sobota, 8 października 2016

Miałam taką rozmowę z"kimś" i ten "ktoś" stwierdził iż,że :) -bloga to piszą osoby ,które gdzieś bywają ,widzą jakieś niesamowite rzeczy .A tacy maluczcy jak my to siedzą cicho .
Zatkało mnie nie powiem ,bo ja bloga piszę ,a ani ze spadochronem nie skaczę ,ani z rekinami nie pływam ,zdjęć zwierzętom w Afryce nie robię ,a za granicą- województwa byłam .
To z czym ja do ludzi ?!
Muszę sobie to przemyśleć ,choć wiem ,że będę pisała dalej ! Ja jestem skorpion ,a skorpiony decydują same co robić ,a czego nie .Wysłuchają opinii innych ale .....
Nie zawsze podejmują słuszne "decyzje" ale do nikogo nie mają pretensji ,bo do nikogo prócz siebie mieć nie mogą !!
(zabrzmiało jak reklama z telewizji:)))

Jakoś tak wpadła mi ręce gazeta i przeglądam ,a tam horoskop ; będziesz bogata ,Twój książę na białym koniu czeka ,a pieniądze wprost do Ciebie lgną !
Ja nie mogę , księcia już mam ,bogata jestem ,tylko pieniędzy nie mam ! A , o zdrowiu nic ,zapomnieli ??

Jak mój syn w gimnazjum powtórzył dwa razy jeden wyraz to dostał dwóję z adnotacją :w języku polskim jest tak wiele wyrazów ,że na pewno znalazłbyś coś bardziej odpowiedniego ( czy jakoś tak)
Już bym oblała !!! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz