czwartek, 27 października 2016

Tylko ,że ja się nie godzę ,a i tak mam to czego chcieć nie chcę (choroba).

Badania zrobiłam ale czy będą na środę nie wiedzą
 -święto i trochę tych badań jest . Zobaczymy :)
Muszą być ,szpital na mnie czeka !

Pani w laboratorium
 -miałam się właśnie zapytać czemu tu nie ma podjazdu dla wózków ?
-ja też zadaję sobie to pytanie ale w domu też nie mam .
-więc pani przyzwyczjona do pokonywania barier :)
-tak ,przyzwyczajona .;)
A co miałam powiedzieć ,przyzwyczajona jestem .
Dom w ogóle nie jest przystosowany do "moich"potrzeb .Wszędzie progi ,schodki ,nie równo .Dlatego też ,nie chcę wychodzić z domu ,bo nim pokonam te "bariery" to już nie mam siły .
Na wózek jak siądę to dopiero będzie !
W pampersie przyjdzie mi siedzieć ,do łazienki to już nie wejdę .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz