piątek, 27 stycznia 2017

Boli mnie głowa ,biometr coś nie taki czy to kłucie ?
Może kłucie ,jednak co fachowiec to fachowiec .
Albo , w domu jest za gorąco ,mąż podkłada do pieca chyba ciut za dużo ,a jak jest za ciepło to na mnie nie wpływa korzystnie .Znów zimno mnie ,jak to  powiedzieć "usztywnia " można mnie przestawiać z miejsca na miejsce jak lalkę .

Znajoma powiedziała żebym nogi moczyła w ciepłej wodzie z musztardą ,to mi się rozgrzeją 👀 .Mam tak zimne ,że aż bolą -parzą ,najpierw lewa noga później dołączyła do niej prawa .
W ogóle widzę ,że prawa jest o wiele słabsza od lewej.
Kiedyś pan doktor powiedział ,że mam bardzo żywe odruchy w kończynach dolnych -to znaczy ?-że nogi będą słabsze .Było to już jakiś czas temu jak chodziłam jeszcze w  miarę dobrze i sprawdza się co mówił .Słabe nogi ,słabe . 😕

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz