czwartek, 12 stycznia 2017

Dalszy ciąg problemów z internetem ,do  tego Antek zalał klawiaturę i wyciągnęłam starą .Kiepsko się na  niej pisze więc wybaczcie jak będą jak "byki" .A pro po Antka ,dopadła  go grypa żołądkowa .Wymiotował wczoraj i do łazienki biegał .Biedak taka chudzina z niego i jeszcze to 😢
Pisałam ,że Mikołaj😜przyniósł mi książki .


A to biorę zamiast magnezu w tabletkach ,koleżanka mi poleciła .Biorę 1 łyżeczkę rano i 1łyżeczkę na wieczór .Lepiej śpię ,wcześniej bywało różnie .Ja wiem ,że te moje problemy ze spaniem to wynik SM ale i tężyczki .Brakowało mi magnezu i stąd te problemy.Do tej pory kupowałam Magne-b6 ,teraz to : surowe ziarna kakao Bio .
 Ekologiczne surowe kruszone ziarna kakao, otrzymane z najwyższej jakości ziaren kakaowca, charakteryzują się wytrawnym kakaowym smakiem. Przetwarzane w niskich temperaturach w celu zachowania maksymalnej ilości składników odżywczych. Stanowią podstawowy składnik czekolady. Mogą stanowić bazę dla wielu produktów czekoladowych, posypkę do lodów lub innych deserów, jak również dodatek do wszelkiego rodzaju przekąsek, koktajli, musli, ciast, a także do kawy i gorącej czekolady. 
Historia kakao sięga prastarych czasów Majów i Azteków. Podczas obrzędów i świąt religijnych, spożywali oni oszałamiający napój kakaowy zwany „chocolatl”. Kakao jest najsilniejszym antyoksydantem. Kruszone ziarna z drzewa kakaowca zawierają magnez, siarkę, przeciwutleniacze, inhibitory moa, fenyloetylaminę i anandamid. Substancje te wspomagają profilaktykę chorób serca, uwalniają od stresu i wprowadzają w pozytywny nastrój. Dodatkowo zawartość teobrominy i niewielkich ilości kofeiny, ma działanie nie tylko pobudzające, ale działa również regenerująco zarówno po wysiłku fizycznym jak i psychicznym. Produkt pochodzi z najbardziej szlachetnej odmiany kakaowca, Criollo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz