środa, 4 stycznia 2017

Karczmarek Katarzyna Anna
Witam, nazywam się Katarzyna Anna Karczmarek. Mam 41 lat, jestem żoną i matką trójki dzieci. W 2011 roku stwierdzono u mnie SM, chorobę przewlekłą i bardzo ciężką. Mój świat się zmienił i już nic nie jest takie samo. Chodzę ale tylko przy pomocy chodzika i to bardzo krótkie odległości 20-30 metrów. Chorobę mogą zatrzymać tylko drogie leki i rehabilitacja.
Jestem rencistką, a mój mąż nie pracuje gdyż wymagam opieki. Dlatego ośmielam się prosić Was o pomoc! Pomóżcie mi proszę, bez Waszej pomocy nie dam sobie rady w walce z tą chorobą.

POMÓŻ MI MIERZYĆ SIĘ Z RZECZYWISTOŚCIĄ

Przekazując 1% podatku lub darowiznę Fundacji Avalon z dopiskiem Karczmarek, 2794 pomagacie mi Państwo w codziennej walce z chorobą.
Z góry bardzo dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz