wtorek, 17 stycznia 2017

Chłopaki pojechali do dentysty to znaczy Emil i Antek  ,a jest szczepienie psów .Trudno Emil pojedzie z Barym do weterynarza ,Bary lubi samochodem jeździć to będzie dla niego przyjemność i tylko chwilka "nieprzyjemności" .

Moja mama przeprowadza właśnie akcję "wózek" .
Tak,załatwia mi zapotrzebowanie (nie wiem jak to się nazywa) od lekarza na wózek dla mnie ,żebym miała refundację musi być jakiś wniosek od lekarza .😀
Ten  wózek od Agnieszki świetny ale boję się ,że nie dla mnie .To jest sprzęt dla "wytrawnych wózkowiczów" jak twierdzi Marysia ,a wie co mówi od urodzenia prawie jeździ na wózku .Ja nie miałabym siły ,żeby daleko wyruszać . .😓
Nawet bym się bała 😕
Lewa ręka nie współpracuje z prawą to tylko w kółko bym krążyła HA HA 😵Ale byłby cyrk !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz