niedziela, 4 lutego 2018

Po co swary ,po co kłótnie

Akcja była .Meża brat znalazł monetę i ktoś powiedział ,że to złoto .Chłopaki (jeszcze jeden brat) już zacierali ręce .-Emil przyjdziemy do was mamy złotą monetę ,zobaczymy ile kosztuje !!😜😜
Zobaczyliśmy ,sprawdziliśmy i wiecie ile była warta ta moneta ..........całe 4 zł !!!!!!!
-😕😕😕😕😕😕😕😕😖😖😖😖😖😖
Szczęki nam opadły 😶😶😵😵😵
-dobra Emil to pożycz dwie dychy ,obiecałem  kupić torta dzieciakom 😩,a ty się tak nie ciesz(to do mnie) na wiosnę robię boisko do siatkówki ,i będziesz grała 😁
-😂😂👾👾

 Wstałam dziś lewą nogą😠naburmuszona ,wściekła na wszystko bez powodu ,ot tak ,bo mi się tak podobało .Warczałam ,grzmiałam ,rzucałam "zaklęcia",a Emil tak naturalnie i ze stoickim spokojem:
-ogórki do obiadu smażone czy pieczone ?😁
-😳
-😝😝😝
I mnie rozłożył .😵

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz